COROA SAFADA DANDO A BUCETA DELICIOSA


Synopsis:
i guess i am a sucker for a girl with an accent. this paticular girl happened to be my superior from our internantional office in germany. im guessing she hadnt had any in a while or maybe it was the long flight over...but i could sense the sex in the air when our eyes met. yet dont ask me what color her eyes were cuz i immediately started staring at her huge perfect breasts. a little jibber jabber here and there and sense of interest from me and she was game to get down. a little pussy licking a little ass licking and then bam...all out anal action. including some ass to mouth. it was the best work day of my life.

(Google Translate)
Sinopse: Eu acho que eu sou um otário para uma menina com um acento. esta menina paticular passou a ser meu superior de nosso escritório internantional na Alemanha. im supondo que ela tivesse qualquer hadnt em quando ou talvez tenha sido o mais longo vôo ... mas eu podia sentir o sexo no ar quando nossos olhos se encontraram. ainda não me pergunte que cor eram os olhos dela Porque eu imediatamente comecei a olhar para os seus enormes seios perfeitos. um jabber jibber pouco aqui e ali e senso de interesse de mim e ela era jogo para descer. um bichano lamber um pouco ass licking pouco e então bam ... toda a ação fora anal. incluindo algumas bunda para boca. foi o melhor dia de trabalho da minha vida.

Clique com botao direito do mouse no link de downloade escolha SALVAR DESTINO COMO ==Download Video==

Download

Download

Download

Download


Clik on image to enlarge
Clike na imagem para ampliar






0 comentários:

Postar um comentário

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...