LOIRA TOMANDO BANHO GOSTOSO


Synopsis: i dont know why i always promise things to tony i end up regretting soon after. i had promised him my next conquest in return for a favor he did for me. then with my luck i hook up with such an awesome blonde. nickie was tailor made for me but tony was soon to cash in on my promise once he caught nickie taking a shower by the pool. he had his fun fucking and sucking to his hearts content and of course i was stuck filming it and shooting myself in the foot. dammit. no more promises that has to do with hot girls.

(Google Translate)
Sinopse: Eu não sei porque eu sempre prometo coisas para tony i acabar lamentando logo depois. i lhe tinha prometido a minha próxima conquista em troca de um favor que ele fez por mim. depois com a minha sorte i hook up com essa loira uma awesome. Nickie foi feito sob medida para mim, mas tony estava prestes a ganhar dinheiro com a minha promessa uma vez que ele pegou Nickie tomando banho na piscina. teve a sua diversão fodendo e chupando ao seu índice dos corações e, claro, eu estava preso filmá-lo e atirar no próprio pé. dammit. não promete mais que tem a ver com as meninas quentes.

Clik on image to enlarge
Clike na imagem para ampliar





0 comentários:

Postar um comentário

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...