COROA GOSTOSA MAMANDO NA ROLA


Synopsis: i had jmac up for review the other week. i should of fired him as soon as he answered a personal call when he was at my desk. i heard some roomers that he fucked some of the other girls in the office, so i wanted to see what all the talk was about. he said he would do anything to keep his job, so i ordered him to fuck me good. he fucked me in a few positions, and coated my tits with his load. i told him he was ok, and i would still have to think about his job...enjoy

(Google Translate)
Sinopse: i tinha jmac para revisão na outra semana. i deve de o demitiu assim que ele respondeu a uma chamada pessoal quando ele estava na minha mesa. Eu ouvi alguns inquilinos que ele fodeu algumas das outras meninas no escritório, então eu queria ver o que toda a conversa era sobre. ele disse que faria qualquer coisa para manter seu emprego, então eu pedi-lhe para me foder bem. ele me comeu em algumas posições, e revestido meus seios com sua carga. Eu disse que ele estava ok, e eu ainda teria que pensar sobre o seu trabalho ... divirta-se











Clik on image to enlarge
Clike na imagem para ampliar






0 comentários:

Postar um comentário

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...